wydanie cyfrowe

Pandemia sprzyja e-commerce

Najnowsze badania zrobione przez Kantar na zlecenie Google’a obalają teorię, jakoby w okresie kwarantanny urosło grono użytkowników internetu. Ruch zwiększył się za sprawą tych, którzy już w sieci byli i stali się jedynie bardziej aktywni. Czyja to zasługa? – Chodzi głównie o kobiety, osoby z podstawowym wykształceniem, pochodzące z małych miasteczek i wsi – wyjaśnia Michał Protasiuk, z Google’a, dodając, że skutki lockdownu w mniejszych miejscowościach były po prostu bardziej dotkliwe....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.