wydanie cyfrowe

Firmy rezygnują z Facebooka. Zapewne nie na długo

724915_big_photo_image_photo_image
Na spadku kursu akcji Facebooka związanym z bojkotem Mark Zuckerberg stracił ponad 7 mld dol. / fot. Michael Reynolds/EPA/PAP
Serwis doświadcza największego bojkotu w swojej historii. I to nie ze strony konsumentów, lecz biznesu
Kampania społeczna „Stop Hate for Profit” („zatrzymaj nienawiść dającą zyski”), zachęcająca do zaprzestania reklamowania się na portalu społecznościowym, przynosi sukces. Zaangażowało się w nią już ponad 200 firm, a Facebook odnotował w piątek spadek ceny akcji o ponad 7 proc. (szedł w dół także wczoraj na początku sesji na Wall Street). Akcję zainicjowały najsilniejsze organizacje zwalczające antysemityzm i rasizm w przestrzeni publicznej w USA, m.in. Liga Antydefamacyjna (ADL) i Krajowe...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.