wydanie cyfrowe

Firma ma prawo ufać, że system działa poprawnie

Nie można winić przedsiębiorcy za to, że platforma zakupowa nie powiadomiła go o nowych wiadomościach od zamawiającego
Część platform zakupowych wykorzystywanych do udzielania e-zamówień posiada funkcjonalność wysyłania powiadomień e-mailowych o zamieszczeniu na nich korespondencji skierowanej do wykonawców. Jeśli zamawiający zamieści wiadomość, to przedsiębiorcy otrzymują o tym informację na wskazany przez siebie e-mail. Problem w tym, że czasem coś się popsuje i powiadomienia te nie docierają. Jak wynika z orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej, wykonawcy nie mogą ponosić tego negatywnych konsekwencji. Nie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.