wydanie cyfrowe

Mało przejrzyste kampanie wyborcze w internecie

Polskie partie raczej nie stosują kontrowersyjnego mikrotargetowania, aby manipulować nastrojami wyborców. Kampania prowadzona w internecie daleka jest jednak od przejrzystości. Wnioski te płynną z projektu badawczego „Kto cię namierzył” przeprowadzonego przez Fundację Panoptykon, Fundację ePaństwo i firmę SmartNet Research & Solutions. Ponad 6 tys. ochotników zgodziło się zainstalować w swych przeglądarkach specjalną wtyczkę Who Targets Me, która dostarczała informacji na temat targetowania,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.