wydanie cyfrowe

Szkoły musiały przenieść się do sieci, czy teraz staną się liderami cyfrowej transformacji?

Koronawirus spowodował, że cyfrowe umiejętności nauczycieli i uczniów stały się wręcz być albo nie być naszej edukacji, która musiała przenieść się do sieci. Konieczność prowadzenia lekcji na odległość pokazała też, jak bardzo od technologii mogą być uzależnione relacje między nauczycielami i uczniami
Pandemia to czas wielu nowych inicjatyw dotyczących zdalnej edukacji oraz silnego zaangażowania w tę sferę zarówno agend rządowych czy organizacji pozarządowych, jak i firm oraz korporacji. W mediach pojawiają się też negatywne oceny niektórych aspektów zdalnej edukacji. Czy są one słuszne, a jeśli tak, to z czego wynikają problemy? Czy jest szansa na to, że dzięki obecnym trudnym doświadczeniom szkoły staną się liderami cyfrowej transformacji lub wręcz jej katalizatorem w przestrzeni...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.