wydanie cyfrowe

Już niemal dwa miliony reklamacji klientów

We wnioskach klientów o interwencję rzecznika finansowego najczęściej pojawiają się ubezpieczyciele. Ale ich udział maleje
1,8 mln – taka była w ubiegłym roku liczba reklamacji złożonych przez klientów instytucji finansowych. W stosunku do 2018 r. przybyło niespełna 70 tys. To liczby ze sprawozdania z działalności rzecznika finansowego. Podmioty działające na tym rynku mają obowiązek corocznego przekazywania informacji na temat otrzymanych reklamacji. Ze sprawozdania RzF wynika, że w ubiegłym roku zarzuty klientów – przynajmniej w części – zostały uznane w 57,7 proc. przypadków. Rok wcześniej podmioty rynku...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.