wydanie cyfrowe

Wygrani i przegrani w sieci, czyli jaki e-biznes (po)radzi sobie z wirusem

Kryzys, kryzys i po kryzysie. Przynajmniej w sieci. Polscy internauci nauczyli się żyć w kwarantannie i po pierwszym szoku i kompulsywnym śledzeniu kolejnych liczb zakażonych sytuacja ma oznaki stabilizacji w nowym wymiarze. Można w tej nowej rzeczywistości wyróżnić trzy grupy biznesów: takie, na które koronawirus wywarł mocny, negatywny i trwały wpływ, takie, które po pierwszym szoku podnoszą się oraz takie, które na kryzysie zyskały. Takie wnioski płyną z monitoringu wyników wyszukiwania w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.