wydanie cyfrowe

Biura rachunkowe wolą kontakty e-mailem lub telefonicznie

Nie wszystkie firmy świadczące usługi księgowe przystosowały się bez problemów do przymusowej kwarantanny. Większość poprosiła pracowników o pracę z domu i kontaktuje się zarówno z klientami, jak i z urzędami e-mailem lub telefonicznie. Część ma jednak problemy kadrowe, bo łączenie pracy z opieką nad małymi dziećmi jest niemożliwe. Niektóre biura rachunkowe w rozmowie z DGP przyznają, że nawet jeżeli wpuszczają klientów, to starają się jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt. Inne...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.