wydanie cyfrowe

1+3 coraz popularniejsze na świecie

712318_big_photo_image_photo_image
Z dotychczasowych premier na Netflixie najlepszy debiut miał „Wiedźmin” wprowadzony na platformę 20 grudnia 2019 r. / fot. LMKMEDIA/BEW
Co piąty internauta w Europie opłaca co najmniej trzy subskrypcje na filmy i seriale w sieci
Model 1+3, czyli co najmniej trzy abonamenty internetowych platform wideo na jedno gospodarstwo domowe, jest najpowszechniejszy w Stanach Zjednoczonych, gdzie według najnowszego badania firmy Ampere Analysis korzysta z niego 39 proc. gospodarstw (stan na III kwartał 2019 r.). Ampere analizuje rynek SVOD regularnie i dane z poprzednich lat wskazują na nieustanny wzrost popularności takich subskrypcji, zwanych kominowymi, od czasu pierwszej analizy tego zjawiska w III kwartale 2015 r. Wtedy co...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.