wydanie cyfrowe

Coraz ciaśniej na globalnym rynku wideo w internecie

Żeby zachęcić odbiorców, nowa platforma streamingowa Comcastu oferuje tani i darmowy abonament
Największy operator płatnej telewizji w USA liczy, że zarobi na reklamach w internecie. Dlatego ceny dostępu do platformy Peacock z materiałami wideo na żądanie, którą przygotowuje na wiosnę 2020 r., kończą się tam, gdzie zaczynają się stawki Netflixa. Z uboższej wersji serwisu, Peacock Free, każdy będzie mógł korzystać bez opłat, ale w zamian pojawią się reklamy. To 7500 godzin filmów, seriali i innych programów od NBCUniversal, w tym tegorocznych igrzysk olimpijskich w Tokio. W głównej...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.