wydanie cyfrowe

Koniec czasu prowizorki

Podczas wyborów prezydenckich oficjalnie kandydaci będą w mediach społecznościowych wysyłali do nas pozytywny przekaz. Ale to będzie starcie nazwiska przeciwko nazwisku, więc spodziewam się zwiększonej aktywności trolli
fot. mat. prasowe Dominik Batorski socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego, współtwórca Sotrendera, firmy tworzącej narzędzia analityczne do monitoringu i optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych Z Dominikiem Batorskim rozmawia Paulina Nowosielska Czy nasi politycy i ich sztabowcy nauczyli się już perfekcyjnie wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych? Raczej podpatrują to, jak używa się ich za granicą i próbują pewne pomysły kopiować, ale daleko im jeszcze do wprawy i skali,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.