wydanie cyfrowe

Producenci suplementów: mamy samoregulację. Eksperci: a ustawa?

Kilka dni temu branża farmaceutyczna odtrąbiła sukces: podpisanie porozumienia, wprowadzającego samoregulację dotyczącą emisji reklam. „Koniec z wizerunkiem lekarza w reklamach suplementów”, „Branża mówi stop nadużyciom” – optymistycznie donosiły niektóre media. Tymczasem w zgodnej ocenie większości ekspertów samoregulacja niewiele zmieni: nieetyczne reklamy jak były, tak będą. I to nie tylko dlatego, że porozumienie obejmuje zaledwie część rynku – reklamę telewizyjną, a zupełnie pomija np....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.