Internetowa rewolucja w handlu
panel dyskusyjny
O tym, jak zmienia się mentalność klientów i co to oznacza dla sprzedawców, dyskutowano podczas panelu: „Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw – potencjał i wyzwania rynku e-commerce” podczas 12. Ogólnopolskiego Zjazdu Firm Rodzinnych w Warszawie
Odsetek internautów, którzy dokonali przynajmniej jednego zakupu w internecie, przekroczył w ubiegłym roku 50 proc. To oznacza, że co druga osoba mająca dostęp do sieci zrobiła co najmniej jedno zamówienie. Przekroczyliśmy też magiczną granicę związaną z transakcjami online na rynku międzynarodowym. Firma Alibaba, która organizuje co roku 11 listopada akcję promocyjną, wygenerowała tego dnia miliard zamówień. Czyli – statystycznie – co czwarty mieszkaniec globu, mający dostęp do sieci złożył...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?