Komunikacja przyszłości na rynku sprzedaży
PREZENTACJA
Rynek retail w Polsce cały czas rośnie. Całkowite zasoby powierzchni handlowych wynoszą blisko 13,6 mln mkw. najmu brutto. Z roku na roku zwiększa się także wskaźnik nasycenia. Na koniec maja 2019 r. osiągnął on już poziom 353 mkw./1 tys. mieszkańców. Kluczem do skutecznej walki o klienta jest wyróżniająca oferta oraz intrygująca komunikacja audiowizualna
Nowoczesne galerie handlowe coraz częściej stawiają na cyfrową komunikację z klientem. Oprócz prowadzenia działań marketingowych wyposażają swoje w obiekty w digitalowe nośniki, które na każdym kroku towarzyszą klientom. Pozwalają one nie tylko prowadzić komunikację, ale są także wykorzystywane jako wirtualne przebieralnie oraz służą do zarządzania treściami w częściach biurowych oraz w magazynach i halach produkcyjnych.
Inteligentne sklepy
Digital signage jest doskonałym narzędziem do...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?