wydanie cyfrowe

PKO BP chce być bankiem przyszłości dla Polaków

707200_big_photo_image_photo_image
Zbigniew Jagiełło podkreślił, że PKO chce rozwijać zdalne kanały obsługi klienta / fot. Wojtek Górski
W zaktualizowanej strategii jeszcze większy nacisk położono na nowe technologie
Ponieważ PKO Bank Polski zrealizował z dwuletnim wyprzedzeniem określone w listopadzie 2016 r. strategiczne cele finansowe na 2020 r. dotyczące zwrotu z kapitału, efektywności i adekwatności kapitałowej, zachowując jednocześnie zdolność do wypłaty dywidendy, władze spółki postanowiły zaktualizować strategię i wyznaczyć nowe zadania. Wydłużając strategię o nazwie „Wspieramy rozwój Polski i Polaków” do 2022 r., postawiono na kontynuację cyfrowej transformacji. Przedstawiając nowe cele, prezes...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.