wydanie cyfrowe

Przedsiębiorca nie może tworzyć czarnych list klientów

Niedawno chciałem zamówić pizzę. Pracownik lokalu odmówił jednak wykonania usługi ze względu na to, że kilka lat wcześniej ponoć nie byłam zadowolona z dostarczonego produktu i skorzystałam z prawa do reklamacji. Nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek prosił mnie o możliwość przetwarzania mojego numeru telefonu w celu umieszczenia go na swoistej czarnej liście klientów. Czy przedsiębiorca może odmówić obsłużenia konsumenta tylko ze względu na to, że wcześniej skorzystał on ze swoich...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.