wydanie cyfrowe

Zerwać z przymusowym rytuałem

Wydaje nam się, że im ciężej dzieci pracują, tym lepiej dla nich. Nic bardziej błędnego
fot. P. Wierzchowski/Agencja Gazeta Mikołaj Herbst Doktor habilitowany nauk ekonomicznych, adiunkt w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych na UW. Specjalizuje się w problematyce ekonomii edukacji i rozwoju regionalnego Z Mikołajem Herbstem rozmawia Klara Klinger Jesteśmy w dziwnym punkcie: już po wielkiej reformie, choć kurz jeszcze nie opadł. Co dziś wiemy o stanie naszego systemu edukacji? Trudno sprawiedliwie ocenić polską szkołę. Mam wrażenie, że jest to nadal dość...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.