wydanie cyfrowe

Brytyjski serwis nastawił się na starszych widzów

Pod koniec bieżącego i na początku przyszłego roku na rynku wideo w internecie przybędzie kilka dużych serwisów subskrypcyjnych. W listopadzie wystartują platformy firmowane przez koncerny Disney i Apple, a wiosną 2020 r. dołączą nowe serwisy HBO i NBCUniversal. Disney+ na starcie udostępni 7,5 tys. odcinków seriali i programów, a do tego 500 filmów. Będą wśród nich „Simpsonowie”, „Gwiezdne wojny” i nowe tytuły firmowane przez studio Marvela, Pixara, National Geographic i samego Disneya....

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.