Ujrzeć w szefie Chrystusa
BIZNES
Niektóre firmy opowiadają o sobie w quasi-religijnym tonie. Mają misję, a ich lider roztacza nawet jakieś wizje. Gdy retoryka kłóci się z praktyką, ludzie szybko to wyczuwają: pojawia się cynizm, w końcu spada motywacja i efektywność pracowników, a firma traci
Z Yiannisem Gabrielem rozmawia Sebastian Stodolak
fot. Materiały prasowe
Yiannis Gabriel profesor University of Bath School of Management, socjolog, ekspert od zarządzania zajmujący się storytelling, dziedziną podkreślającą znaczenie narracji i opowieści jako nośników wartości w organizacjach
„Miłość”, „troska”, „empatia” – słowa te nie kojarzą się raczej z naukami o zarządzaniu. Pan jednak w swoich pracach posługuje się nimi bardzo często. Dlaczego?
Zajmuję się badaniem problematyki...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?