wydanie cyfrowe

Ujrzeć w szefie Chrystusa

Niektóre firmy opowiadają o sobie w quasi-religijnym tonie. Mają misję, a ich lider roztacza nawet jakieś wizje. Gdy retoryka kłóci się z praktyką, ludzie szybko to wyczuwają: pojawia się cynizm, w końcu spada motywacja i efektywność pracowników, a firma traci
Z Yiannisem Gabrielem rozmawia Sebastian Stodolak fot. Materiały prasowe Yiannis Gabriel profesor University of Bath School of Management, socjolog, ekspert od zarządzania zajmujący się storytelling, dziedziną podkreślającą znaczenie narracji i opowieści jako nośników wartości w organizacjach „Miłość”, „troska”, „empatia” – słowa te nie kojarzą się raczej z naukami o zarządzaniu. Pan jednak w swoich pracach posługuje się nimi bardzo często. Dlaczego? Zajmuję się badaniem problematyki...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.