wydanie cyfrowe

Platform przybywa, ale nie ma co liczyć, że zapłacimy mniej

Walcząc o klientów, internetowe serwisy z subskrypcjami wideo inwestują więcej w produkcję, lecz nie obniżają cen
Kto liczył, że zapowiedzi powstania nowych platform internetowych oferujących wideo na żądanie – szykują je takie koncerny jak Disney, Apple i AT&T – zaowocują spadkiem cen abonamentów, przeżywa coraz większe rozczarowanie. Nie dość, że żaden z graczy obecnych już na rynku nie kwapi się do obniżek w obliczu rosnącej konkurencji, to jeszcze wszelkie zmiany cen idą raczej w przeciwnym kierunku. Najgłośniejsza była podwyżka Netflixa, największego serwisu z subskrypcjami wideo (SVOD), wprowadzona...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.