wydanie cyfrowe

Polskim podatnikom trudno rozliczyć płatności dla cyfrowych gigantów

Trudno się dziwić, że firmy próbujące zwiększyć swoją sprzedaż w sieci czy też ruch na stronie internetowej w pierwszej kolejności stawiają na usługi Facebooka lub Google'a. Ogromna liczba użytkowników tego portalu społecznościowego i popularność wyszukiwarki internetowej sprawiają, że dzięki nim można łatwo dotrzeć do licznej grupy potencjalnych klientów. Oczywiście chcąc się promować na Facebooku czy w Google, przedsiębiorcy liczą się z koniecznością poniesienia określonych kosztów. Często...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.