wydanie cyfrowe

Reklama lodów Magdy Gessler może naruszać prawo

W niedzielę 2 czerwca restauratorka rozdała za darmo tonę lodów swojej marki Ice Queen. Może mieć jednak kłopoty, ponieważ akcja promocyjna objęła m.in. lody o smakach campari z pomarańczą oraz prosecco O ile rozdawanie przez restauratorkę lodów o smakach białej czekolady z maliną i czekolady z czarną porzeczką nie budzi kontrowersji, to promocja lodów o smakach konkretnych rodzajów alkoholu może zdaniem prawników naruszać przepisy ustawy z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.