wydanie cyfrowe

Facebook wie o nas dużo więcej, niż nam mówi

Karolina Iwańska: To, co portal ujawnia w ustawieniach reklam, to tylko wierzchołek góry lodowej
fot. Materiały prasowe Karolina Iwańska, prawniczka Fundacji Panoptykon Czy zmiany, do których pod naciskiem Komisji Europejskiej zobowiązał się Facebook, są zadowalające z punktu widzenia ochrony danych osobowych? Facebook będzie musiał wprost powiedzieć użytkownikom, że zarabia na ich danych, sprzedając zewnętrznym firmom możliwość pokazywania spersonalizowanych reklam. To uświadomi wielu internautom, że w przypadku technologicznych gigantów nie istnieje coś takiego jak „darmowe usługi”. A w...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.