wydanie cyfrowe

Logistyka branży DIY: opłacalne partnerstwo

691446_big_photo_image_photo_image
Według ostatnich danych – opublikowanych przez branżową organizację fediyma – europejski rynek remontowo-budowlany osiągnął w 2017 r. wartość niemal 170 mld euro. To smakowity kąsek dla rodzimych eksporterów, tym bardziej że asortyment polskich firm coraz częściej nie ustępuje wyrobom zagranicznych marek. Wejście ze swoimi produktami do europejskich sieci marketów DIY stwarza wyjątkową szansę osiągnięcia międzynarodowego sukcesu. Nie jest to jednak wcale łatwe, jeśli nie korzysta się z usług odpowiedniego, doświadczonego partnera.
Meble, armatura sanitarna, artykuły oświetleniowe, urządzenia wentylacyjne i grzewcze, elektronarzędzia, a nawet karmniki dla ptaków – lista produktów, które firmy znad Wisły z sprzedają na zagranicznych rynkach jest naprawdę długa. Polscy wytwórcy z powodzeniem konkurują ceną i jakością, potrafią dostosować się do lokalnych odbiorców z różnych krajów. W dobie zacierania się granic coraz częściej również małe przedsiębiorstwa zaczynają mieć międzynarodowe aspiracje. Na etapie negocjacji z...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.