wydanie cyfrowe

Jak i kiedy wprowadzać dodatkowe świadczenia dla pracowników

W niniejszym opracowaniu omawiamy różnego rodzaju dodatkowe świadczenia – premie za wyniki, premie retencyjne, premie frekwencyjne, nagrody. Wskazujemy, czym charakteryzują się poszczególne świadczenia, jak zdefiniować kryteria premiowe w przypadku każdego z nich oraz jak opisać je w regulaminie. Wyjaśniamy różnice pomiędzy premią a nagrodą. Wskazujemy również, czym różni się premia za wyniki od premii retencyjnej i jak je właściwie uregulować, aby np. móc odmówić wypłaty dodatkowego...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.