wydanie cyfrowe

Nielsen nadal będzie liczył widzów TVP

Mimo krytykowania firmy badawczej publiczny nadawca nie pójdzie pod prąd i nie zacznie sprzedawać reklam bez badań telemetrycznych
Publiczna telewizja ogłasza przetarg na badanie jej oglądalności przez najbliższy rok. Teoretycznie chętnych może być wielu, ale praktycznie warunki stawiane przez zleceniodawcę może spełnić tylko Nielsen, z którym TVP od dawna toczy zacięte spory. Telewizje utrzymują się ze sprzedaży reklam. Nawet w przypadku telewizji publicznej – korzystającej z abonamentu RTV i rekompensat z...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.