wydanie cyfrowe

Ubywa subskrybentów płatnej telewizji

687167_big_photo_image_photo_image
Przychody z abonamentów płatnej telewizji na świecie
Światowy lider serwisów streamingowych notuje kolejne rekordy. A w platformach TV pierwszy spadek w historii
Netflix nieustannie zyskuje na popularności. Z opublikowanych w ubiegłym tygodniu danych wynika, że na koniec ub.r. ten największy na świecie serwis oferujący subskrypcje wideo (SVOD) miał na całym świecie łącznie 139,3 mln płacących użytkowników. To o 29 mln więcej niż rok wcześniej. Dodatkowo jego programy ogląda prawie 9,2 mln osób korzystających z bezpłatnego...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.