wydanie cyfrowe

Podatku cyfrowego jeszcze nie ma, a już podzielił narody

To polscy konsumenci, a nie globalne koncerny poniosą koszt wprowadzenia 3-proc. daniny od usług internetowych – uważa Amerykańska Izba Handlowa
Zdaniem AmCham szczególnie dotkliwe straty poniosą małe i średnie firmy, które zapłacą więcej za reklamę i dystrybucję swoich produktów w sieci. Obawy o finanse Polaków zgłosił też w rozmowie z DGP Łukasz Czucharski z organizacji Pracodawcy RP, choć zastrzegł, że zbyt wcześnie, aby całościowo ocenić pomysły Brukseli. Wspólnego stanowiska nie...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.