wydanie cyfrowe

Telewizyjny klucz do Europy

Przejęcie Grupy Sky wzmocni pozycję amerykańskiego giganta kablowego w konkurencji z Netfliksem. Za ten strategiczny przyczółek Comcast musiał jednak duż o zapłacić
Dokonując tego, co przez wiele lat nie udało się Rupertowi Murdochowi, Comcast wchodzi na rynek europejski jako operator płatnej telewizji. I jest to mocne wejście. Przejmowana Grupa Sky działa w siedmiu państwach Europy: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Austrii, we Włoszech, w Szwajcarii i Hiszpanii. W sumie dostarcza płatną telewizję 23 mln klientów. W roku podatkowym zakończonym 30 czerwca 2018 przychody Sky...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.