wydanie cyfrowe

Banki zaczęły dostrzegać firmy prowadzące biznes w internecie

Poszerza się oferta produktów, których celem jest już nie tylko finansowanie zakupów w sieci, czyli klientów e-sklepów, ale zadbanie o bieżącą płynność firm parających się e-handlem
– Handel elektroniczny jest traktowany jako branża podwyższonego ryzyka. Są oczywiście banki, które chcą kredytować takie firmy, ale zazwyczaj muszą one wykazać duże obroty, co może eliminować najmniejszych sprzedawców. Do tego dochodzi dodatkowe zabezpieczenie, konieczność dostarczenia dokumentów finansowych firmy – bilans albo księga przychodów i rozchodów – oraz...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.