wydanie cyfrowe

Snapchat traci użytkowników. I pieniądze

Platforma do dzielenia się zdjęciami miała być drugim Facebookiem. Dzisiaj jest w odwrocie
Snapchat – serwis społecznościowy opierający się na wysyłaniu i odbieraniu zdjęć – notuje systematyczne straty od lat. W II kwartale ujemny wynik sięgnął 353 mln dol. przy 262 mln dol. przychodów. Nie to jednak jest dla inwestorów najbardziej bolesne. Większy problem widzą w tym, że aplikacja po raz pierwszy zanotowała spadek liczby dziennych użytkowników. W pierwszych trzech...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.