wydanie cyfrowe

Chińskie firmy skutecznie wdrażają strategię Samsunga

670123_big_photo_image_photo_image
Huawei wygrywa także tym, że do promocji swoich telefonów angażuje znane nazwiska / fot. Stefan Maszewski/Reporter
W piątce największych producentów komórek na świecie są aż trzy koncerny z Państwa Środka
Osiem lat temu fińska Nokia nie miała sobie równych. Z udziałem 37 proc. deklasowała obecnego lidera Samsunga, który w drugim kwartale 2010 r. kontrolował jedynie 5,6 proc. rynku. Swoją pozycję zdążyło już wtedy zbudować amerykańskie Apple, które od premiery pierwszego iPhone’a w 2007 r. zagarnęło 16 proc. rynku. Ale już drugi kwartał 2011 r. był dla Nokii...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.