wydanie cyfrowe

TVP 1 może stracić pieniądze z reklam

Zjazd wyników oglądalności TVP 1 po ostatnim gwizdku piłkarskich mistrzostw świata odbywa się w tempie narciarskiego slalomu giganta
Żaden z ekspertów nie oczekiwał, by po zakończeniu mundialu TVP 1 utrzymał pozycję lidera rynku. Transmisje meczów piłkarskich przyciągały przed ekrany od kilku do kilkunastu milionów osób. Jednak tempo, w jakim ta antena straciła widzów po mundialu, źle wróży przychodom reklamowym całej Telewizji Polskiej. Mistrzostwa były dla TVP czasem żniw. W kulminacyjnym tygodniu, na...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.