wydanie cyfrowe

Domena internetowa „.com” nie wyróżnia znaku towarowego

Oznaczenie „france.com” jest w zasadzie identyczne ze znakiem towarowym „france”. Dodanie domeny „.com” może jedynie wskazywać, że chodzi o stronę internetową, ale nie ma zdolności odróżniającej – uznał Sąd Unii Europejskiej. W 2014 r. obywatel Francji zgłosił do rejestracji znak graficzny zawierający nazwę „france.com” oraz przedstawiający symbol wieży Eiffla i barwy flagi narodowej Francji. Sprzeciw wobec rejestracji zgłosiła Francja, która ma prawa do znaku graficznego z użyciem słowa...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.