wydanie cyfrowe

Wirtualny biznes ułatwia podbój realnego rynku

667904_big_photo_image_photo_image
fot. materiały prasowe
Sektor e-commerce rośnie rocznie w tempie ok. 20 proc. Jest to też obecnie jedna z najpopularniejszych dróg ekspansji zagranicznej naszych firm. Niektórym wystarcza międzynarodowy sklep internetowy, inne tworzą wielokanałowe sieci sprzedaży
Kiedyś, aby zaistnieć za granicą, polskie firmy – oczywiście te, które było na to stać – przejmowały jakiś podmiot w kraju, w którym chciały sprzedawać swoje wyroby. Nie było to proste, bo nierzadko w umowach sprzedaży była klauzula o zachowaniu brandu przejmowanego zakładu. Trzeba było więc włożyć sporo pracy w wypromowanie własnej marki. Podobnie było z budowaniem w innych krajach biznesu od podstaw. Kosztowało to sporo – biorąc pod uwagę konieczność zakupu gruntu, inwestycję związaną z...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
dgp@infor.pl
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.