Technologia na usługach handlu
PREZENTACJA: MADE IN POLAND
LPP w I kwartale 2018 r.
Ogromne nakłady na inwestycje mają przynieść LPP wzrost przychodów do 10,5 mld zł w 2021 r. z 7 mld zł w ubiegłym roku – taki cel postawiła sobie spółka w strategii rozwoju. Sięga po metody, które oznaczają jakościową rewolucję w branży
60 mln zł rocznie na najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, pół miliarda na centrum logistyczne do 2020 r. i 3,5 mld zł na rozbudowę, modernizację i tworzenie nowych salonów sprzedaży w ciągu najbliższych siedmiu lat – to plan wydatków LPP. Spółka ma ambicje każdego roku wchodzić na kolejne, zagraniczne rynki, otwierając salony w co najmniej jednym kraju rocznie. Tylko w tym roku LPP otworzy placówki w Izraelu, Słowenii i Kazachstanie. W planach na 2019 r. są Finlandia oraz Bośnia i...
Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?