wydanie cyfrowe

May carry, czyli internet jest jakiś inny

Rozprowadzanie programów telewizyjnych w internecie podlega tym samym zasadom, co emisja tradycyjna – z nadajników naziemnych, w sieciach kablowych czy na platformach cyfrowych. Tak uznała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, odnosząc się do sporu o regułę must carry/must offer, toczonego między nadawcami telewizyjnymi a operatorami internetowych serwisów wideo. Tylko że w internecie realizacja must carry bardziej przypomina may carry, czyli wolną amerykankę. Ale od początku. Co to jest must...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.