wydanie cyfrowe

Fiskus szuka pieniędzy. Sprawdza opłaty od reklamy alkoholu

Firmy z branży gastronomicznej otrzymują wezwania z urzędów skarbowych przypominające o obowiązku wpłacania opłaty od reklamy napojów alkoholowych. Skarbówka uznała bowiem, że niewiarygodnie mało przedsiębiorców uiszcza tę należność
Fiskus uznał, że liczba składanych dotąd przez przedsiębiorców deklaracji jest zbyt mała i nadszedł czas, aby to zmienić. Jak wynika ze statystyk przekazanych DGP przez Ministerstwo Finansów, w 2018 r. złożono 1980 takich dokumentów, w 2021 r. było ich 1576, a do końca czerwca tego roku 1500. W marcu br. resort wystosował do izb administracji skarbowych pismo „przypominające o obowiązujących regulacjach prawnych dotyczących opłaty z tytułu reklamy napojów alkoholowych wraz z prośbą o...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.