wydanie cyfrowe

Po co reklama aptekarzowi?

Choć teoretycznie resort zdrowia zamierza złagodzić zakaz reklamowania się aptek, to zdaniem ekspertów w praktyce może go wręcz wzmocnić. Innego zdania jest samorząd aptekarski
Dziennik Gazeta Prawna - wydanie cyfrowe Trybunał Sprawiedliwości UE w wyroku z 19 czerwca br. w sprawie C-200/24 uznał obowiązujący w Polsce od 2012 r. zakaz reklamowania się aptek za niezgodny z unijnym prawem. W przeszłości aptekarze bywali karani m.in. za udostępnianie informacji o możliwości płatności kartą albo o cenach poszczególnych leków i środków medycznych. TSUE stwierdził, że ta regulacja „wykracza poza to, co jest konieczne do osiągnięcia celu ochrony zdrowia publicznego...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.