wydanie cyfrowe

Wychować idola

975866_big_photo_image_photo_image
Występ Stray Kids na American Music Awards, Los Angeles, 6 października 2025 r. / fot. Sonja Flemming/CBS via Getty Images
K-pop jest dziś u szczytu popularności. Ale wraz z sukcesem komercyjnym wśród zagorzałych fanów rośnie obawa, że jego unikatowa marka zostanie rozcieńczona przez globalny rynek muzyczny
Tego lata o „K-popowych łowczyniach demonów” mówili wszyscy. Animowany musical o trzech dziewczynach, które prowadzą podwójne życie – jako członkinie girls bandu HUNTR/X i magiczne postacie polujące na wrogie siły – stał się globalnym fenomenem. W sklepach i taksówkach z głośników dudnił przebój „Golden” w wykonaniu EJAE, Audrey Nunu i REI AMI, a same artystki zaliczały wizyty w kolejnych amerykańskich programach rozrywkowych. „K-popowe łowczynie demonów” to koronny produkt prężnej machiny,...

Chcesz zobaczyć pełną treść artykułu?
* jeśli posiadasz wykupioną e-prenumeratę
Nasz serwis wykorzystuje wyłącznie najnowsze technologie, aby zapewnić użytkownikowi najwyższą jakość usług. Prosimy o zaktualizowanie przeglądarki, aby poznać pełne możliwości naszego serwisu. Pobierz Microsoft Edge, aby korzystać z serwisu.